Viac sa o týchto štyroch védických pravdách (4 tattvas), princípoch života dozviete z ranných správ Paramahamsa Nithyanandu v priamom prenose denne od 2:30 hod. na Nithyananda TV s prekladom do slovenčiny na Ustream !

sobota 12. februára 2011

Nithyananda meditačné centrum Poprad

eN-Kriya je nová meditačná technika vyvinutá Nithyananda Swamijim, ktorá bola predstavená svetu 29. januára 2011, kedy sa cez internet naživo spojilo s Indiou 670 miest, vrátane Popradu a Košíc a boli zasvätení do tejto techniky. 
Po dlhom výskume na sebe samom, na skupine 50 ľudí a počas posledného programu Vnútorne Prebudenie (Inner Awakening), ktorý sa konal v decembri 2010 Swamiji zostavil túto prevratnú eN Kriya techniku. Lekárske testy, ktoré boli prevedené na účastníkoch ukázali fantastické výsledky. Jeden z najhlavnejších veci bolo to, že energia v mitochondriách buniek sa zvýšila 1300% 13 násobne!!! Áno, čítate správne 1300% (13 násobne). Lekári a vedci potvrdili, že zvýšiť energiu v mitochondriách sa dá pomocou stravy a zmeny životného štýlu nanajvýš o 25%.
Takéto zvýšenie energie má za následok zastavenie starnutia organizmu, fyzické zdravie, mentálnu pohodu a emocionálne naplnenie. V našich starších článkoch nájdete detaily tejto techniky, ktorú treba praktizovať raz denne. V štúdiu MA-MI v Poprade budeme túto eN-Kriyu cvičiť v skupine, každú stredu a nedeľu.

Túto sobotu, 12. februára, 2011, sa bude v MA-MI štúdiu konať eN-Kriya meditácia, počas ktorej sa Poprad pripojí k ďalším 700 mestám na svete, ktoré budú naživo napojene na Indiu. Táto celosvetová meditácie pre mier a individuálnu transformáciu je výnimočnou príležitosť zažiť neuveriteľnú energiu! Prídite do štúdia MA-MI v sobotu večer o 20.00 hodine. Meditácia začne o 3.00 hodine ráno.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára