Viac sa o týchto štyroch védických pravdách (4 tattvas), princípoch života dozviete z ranných správ Paramahamsa Nithyanandu v priamom prenose denne od 2:30 hod. na Nithyananda TV s prekladom do slovenčiny na Ustream !

sobota 9. apríla 2011

Projekt Duchovné úlohy na 21 dní


Milá sanga,

bolo krásne sa s vami rozlúčit včera po našom krátkom ale intenzívnom dobrodružstve na Slovensku.
Ďakujem za množstvo ohlasov, emailov a spätnej väzby ktoré ste mi poslali.
Je hlboko naplňujúce vidieť vašu transformáciu, byť svedkom toho, ako sa vám mení život doslova pred očami.

Na včerajšom stretnutí sme robili zhrnutie Školy Životnej Blaženosti a dnes ráno mi v mysli utkvela jedna myšlienka, z množstva myšlienok, ktoré sme spomínali a tou bolo - "Zobrať zodpovednosť".

Swamiji pár dní dozadu v rannej správe povedal krásnu myšlienku:
Žite vo všetkých dimenziách ako niekto, kto dosahuje veľa! Budete naplnený pôvabom. Žite bez očakávania zisku. Nekalkulujte čo dostanete spať! Prispievajte do života ľudom bez toho aby ste rozmýšľali nad tým čo vám oni dajú na oplátku! Buďte ako motýľ a prelomte kuklu, prelomte svoju vieru o dávani a dostaváni! Nebudte ako taxikár čo účtuje za každý meter. Rozdávajte sa svetu."
Toto je krásna myšlienka, ktorá nás učí ako prestať byť sebecký a pýtať sa stále znova a znova tú vetu "Čo ja z toho budem mať? Čo je v tom pre mňa?"
Dávať a pomáhať ľuďom neznamená, že sa musíte vzdať svojho platu, rozdať svoje úspory, dať výpoveď v práci. Zobrať zodpovednosť znamená každý deň nejak prispieť k celku, Existencii, tomu mravenisku, ktorým je naša planéta, kde všetci spolu žijeme a sme súčasťou Existencie.

Chcem vam dat za príklad Renátku Horniačekovú, ktorá nezištne a bez očakávania, vyslovene zo svojich zdrojov dáva a ponúka. Rozdáva svoj čas, ochotu, priestor pre Vás, pre vašu Popradskú sangu. Každý deň sa stará s láskou o Swamijiho energiu v padukach, spieva Guru puja, nosí Swamijimu čerstvé kvety a jedlo, vždy v pozadí mysle nesie zodpovednosť za vás, za celú vašu sangu.

Včera som vás chcela inšpirovať a rozprávať o tom, ako nezištná práca pre sangu otvára vašu bránu k transfromácii, k osvieteniu.
Tým, že ja odchádzam vaša sanga nekončí, práve naopak, budete mať možnosť ukázať, akú ste ochotní zobrať zodpovednosť. S akými nápadmi prídete, ako by ste vy mohli prispieť a udržať Popradskú alebo Košickú sangu nažive. A preto som sa vás chcela opýtať, či ste sa dnes uz opýtali otázku: "Čo možem ja dnes ponúknuť nezištne iným? Ako by som ja mohol(a) prispieť?

Ked budete ochotní ponúknuť svoj voľný čas a svoju tvorivosť, svoju námahu a nezištne robiť niečo pre iných ako Renátka, vtedy sa vaše ego skutočne začalo lámať, vtedy ste skutočne začali brať zodpovednosť.

Dnes, som vymyslela pre vás, moju milú Slovenskú sangu, krásny projekt, ktorý sa volá "Bezdomovská úloha". Swamiji ma podnietil k tomuto názvu keď prednášal Brahma sutry a hovoril, že nám nedáva domácu úlohu, ale bezdomovskú úlohu, to znamená, že ju môžete robiť nie len doma, ale hocikde, a aj vtedy, keď nemáte domov.

Rozhodla som sa, že vám po dobu 21 dní každý deň udelím jednu duchovnú úlohu. Niečo, nad čím by ste sa mali zamyslieť, nieco, nad čím by ste mali rozjímať, niečo čo by ste mali urobiť, prekonať....

Projekt "Bezdomovská úloha - Duchovné úlohy na 21 dní" bude vaším denným krokom v procese transformácie, v procese vášho vnútorneho prebúdzania sa.

S týmto projektom môžte začať kedykoľvek, tu je link na blog, kde nájdete jednotlivé úlohy: www.21duchovnychuloh.blogspot.com


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára